Lille Lovisa

Igår hann jag med riktigt mycket, vid halv tolv kom Ingrid och Magnus och hämtade mig och vi for iväg.
Dom ville stanna i Nora föra att kunna köpa en present, det gjorde mig ingenting. Jag tackar ju inte nej till att träffa Mikaela en sväng. Jag köpte en liten boddy som det stog sötnos på till Lovisa och sen en almenacka - ÄNTLIGEN - till mig själv. Den är rosa och hur bra som helst.

Sen bar det av mot Karlskoga där Familjen befann sig. Lovisa var ingen liten tjej, 54 cm och 4455 kg, har för mig att Melvin till och med var mindre än så, och han var ju en michellin gubbe när han var liten, men såklart så var han hur söt som helst, precis som Lovisa.
Satt och fikade och pratade lite, Melvin har slutat nästan självmant med tutte nu när Lovisa kommit. För vi har ju sagt de att lillasyster ska ju ha alla nappar.


Titta så söt

Jag tror hon drömmer lite? (:

En stolt storebror


Gårdagskvällen spenderades med Frida hemma hos Filip, vi tittade på alla bring it on filmer och hade det trevligt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken sötnos.. =) Men jisses va stor hon är.. hihi.. Grattis igen. KRAM

2009-08-11 @ 13:32:06
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0