mini dator

jag såg på Kenzas blogg att hon har en tävling där någon kan vinna en minidator, en ASUS Eee PC Seashell 1008HA. Den är ju hur söt som helst, skulle vara helt perfekt till universitet. tyvärr så har jag bara vunnit något en gång, de var när jag var liten och man skulle skriva sitt "bästa" recept när man använde kavli mjukost. då vann jag något som man antingen ska ha i vattnet eller i snön. har inte riktigt kommit fram till vad än, och de var ju ändå 7-8 år sen nu.

Söt dator va?


Nej nu ska jag ringa bror och höra om man kan komma förbi och gosa lite med lille Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anna Hagström

oj, jag kanske har vunnit max 50 kr på en lott endast :P

2009-08-16 @ 14:07:04
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0