Nora och utgång idag

Om cirka tjugo minuter tänkte jag sätta mig i bilen och bege mig mot Nora, där Mikaela och några fler väntar. Senare blir det utgång, på Satiiiiiiin. Woho! Är lite små taggad, kan dock inte dricka mer än någon drink eftersom jag ska köra hem imorn, tråååkigt! Men rätt skönt ändå, blir ju billigt samtidigt som man har mer koll på vad man gör, vilket jag inet brukar ha annars.

Hade tänk lägga ut bilder på Allbäck sen förra måndagen som jag hade glömt bort att jag hade tagit, men datorn strular och är super seg så ska försöka komma ihåg de så snart som möjligt.

Var riktigt hemskt att vakna idag förresten, vaknade kvart över sju av att de skrapa en massa och hade sig, de var några målare i våran trappuppgång och skrapa bort gammal färg, inte alls kul. La mig på soffan och kollade på tv. Lyckades väl sova några minuter då och då, inte precis såhär jag ville ha min "semester".
Tog de lugnt och sen åkte jag ner till sis och flickorna en stund och snacka med Saga och mös med Ida.
Nu ska jag nog ta och kolla så jag fått med mig allt, glömde faktiskt leggins, måste ta de på en gång så jag inte glömmer!
 

Ikväll kommer bli awesoooooomeee! Mikaela och Tommie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kör försiktigt när du ska iväg. =) Och ha de så kul.. hihi



2009-08-11 @ 16:54:08
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: cissilalia

ja vi får ta fikat efteråt vi komme rju hem på fredag. vad händer till helgen då? fest hos tillas föräldrar i ställdalen:P jag ska nog dit hoppas vi kan ses.. puss å kram min söta banan=D

2009-08-11 @ 19:29:01
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Anna Hagström

men är din blogg nå snygg eller kvinna :)

2009-08-12 @ 18:00:41
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0