Pennybridge

igår tog jag de väldigt lugnt på dagen. Träffade filip en stund och hann även se Punka och therese lilla flicka Julia för andra gången. Gud va söt hon var, jätte nöjd hela tiden. Och så har jag allt snokat runt lite och sett att Jenny och Jimmy har fått sin lilla bäbis, enligt snokandet tror jag den heter William. Hoppas på en fika ganska snart!

Igår på kvällen drog jag upp till Cicci, satt där en stund innan vi gick ner till Ansans. Var hur kul som helst att dom gör något annorlunda, som igår med trubadurer. Sånt uppskattas verkligen.

Nu ska jag snart börja åka runt på lite ärenden. ska till syster och till brorsan och till Martina och Gabriella.

Ååh de kommer bli så kul att komma till örebro, saknar verkligen en massa folk där just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0