städa städa städa

Tror inte de är meningen att människor ska sluta snusa. De är helt enkelt förjävligt.

Idag har jag tagit tag litegrann, har städat rummet. Eller städat och städat kastat grejjer har jag gjort. en fylld sopkasse och mer ska de väl bli. Vart ska jag göra av allt ? jag vill ha fyllor längs alla väggar, jag vill ha en stor walk-in-closet och jag vill ha de fint. Någon som vill ge mig det ?

har iaf hittat en hel del söta och gamla grejjor idag, och tro det eller ej men jag har till och med lyckats kasta en del just sånna saker. Dockor som jag använde som barn och andra saker. Men vissa saker kan jag verkligen inte kasta. speciellt inte rosen jag fick på alla hjärtans dag 2006, den stannar ett bra tag till.

Snart börjar Beverly hills 90210, äntligen en anledningen att gå ner. Ikväll ska vi innebandy tjejer förövrigt till gymmet, vi ska typ kolla runt lite och så, för vi ska tydligen börja träna där. Synd nu när jag flyttar. De är seriöst nu, hoppas de blir något bara.

Kommentarer
Postat av: cissilalia

hihi hittade en rolig felskrivning som fick mej att skratta läääänge



jag vill ha fyllor längs alla väggar



hahahahaha

2009-08-20 @ 21:06:43
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Anna Hagström

det är faktiskt svårt att slänga saker tycker jag, för några veckor sen åkte jag hem till mor för hon tyckte att jag skulle ta reda på lite grejor.

När jag stod och öppnade mina gamla garderober insåg jag att jag aldrig har slängt kläder tidigare i mitt liv, det var en riktigt konstig känsla :P

2009-08-21 @ 08:26:12
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0