Träning

Skönt med träning, börjar väl få liiiite koll på bollen iaf. Synd bara att vi inte är så många som vi var förra veckan.
Visst några jobbar och är borta, men ändå. Känns som att vi lika gärna kan skita i laget om folk redan börjar skita i det.

Och så läste jag Kissies blogg nyss, typ andra gången i mitt liv. Och jag skrattar lika mycket varjegång. hahahaha vem tror hon att hon är? ja tydligen så tror hon att hon är någon iaf. "Säger inte vart jag köpt den för då kommer ni härma mig"
OOOOOHNEJ, glömde ju att allt hon köper får ingen annan köpa. Så jävla fjantigt. Vad tror hon? Vill hon bli känd, men att ingen får ha liknande kläder som hon har? Shit, hon är ju mer irriterande än den där lilla tjejen som typ är 14 och inte kan stava, va heter hon? Pauline, något liknande iaf.

Haha nej, dags att läsa Blondinbella, Kenza och Stina-Lee. Mycket bra bloggar, för det mesta iaf.

Kommentarer
Postat av: Fridaahaaa

Såg hon kissies på stan för nån vecka sen. ^^ Urk.

2009-08-14 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0