09.12.01 - tre ljus

Idag, första december ska man mellan 20.00 och 21.00 ska man tända tre ljus för cancer, så det har jag gjort. Och mina tankar riktas mot min älskade, underbara och saknade mamma, min underbara mormor och min underbara morbror som alla är i nangijala pågrund av denna hemska sjukdom. Såklart skänker jag en tanke till alla som drabbats av cancer, de som på något sett varit i kontakt med sjukdomen vet hur hårt den slår till, inte bara på personen den drabbar, men även familjen och folket runt omkring.

Jag saknar er så mycket, önskar ni fanns här hos mig nu.


Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

men urs vad hemskt, att det var så många också, RIP <3

2009-12-02 @ 13:51:18
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0