09.12.01

wey, december. Äntligen. Mysigt också. Och dagen till ära är de ju till och med kallt ute, och de regnar inte, hur bra som helst. Nu fattas bara snön. Dagen har gått bra, och relativt snabbt. Har dock varit lite stressigt. Efter praktiken cyklade jag upp till stan och träffade Jennie, vi käkade på la baguette och mös runt lite på stan, hittade till och med en bh som satt rätt bra, så jag köpte den. Sen sa vi hejdå och jag cyklade hem och såg att jag fått underkänt på tentan, som jag visste dock. Men tråkigt, orkar inte omtenta, jag är för lat för Uni!

Har just startat två maskiner tvätt som borde vara klara snart. Vad händer, jag tvättar typ varje vecka, var är alla mina kläder? jag kanske inte har några, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0