09.12.03

Jag har fortfarande inte köpt någon julkalender. Fan va kasst, dock öppnar vi på dagis. Då sjunger vi sånger, typ julen är här, i ett hus i skogens slut, och andra mysiga låtar. Jag sjunger flera gånger varje dag. Blir jobbigt med sista dagen imorgon, usch och fy! Nu har jag kommit in i de där och fäst mig vid barnen, och dom tycker om mig och ne. Jag vill inte sluta nu. Men vill nu veta något roligt? Idag skrev dom upp mig på Vikarielistan, jag känner ju barnen och dom trivs med mig. Lättare att ta in mig än att ringa vikariepoolen och få många nya ansikten.

Så det blev jag glad över, och chockad. Men mest glad. Imorgon ska jag köpa med mig lite frallor och något gott till fröknarna.

en och två och tre tomtegubbar
tre och fyra fem tomtegubbar
sex och sju åtta nio tomtegubbar
tio tomteeegubbaar
Alla har har dom skägg och luva
alla har dom skägg och luva
alla har dom skägg och luva
skääägg och luuuuuva
alla säger ha en god juul
alla säger ha en god juul
alla säger ha en god juul
och ett gott nytt ååår !


Älskar att ha barn sånger på hjärnan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0