09.12.10

Idag flaggar bussarna, de är ju nobeldagen eller vad den nu heter. Önskar jag hade kunnat sett lilla Melvins nobelmiddag som dom har på dagis. Roligt verkar det iaf.

Skolan gick bra idag, oförberedd som jag var. Men snackade lite med Svennis efter, det känns bra med omtentan och med vfu papret. hoppas jag ? Ska plugga lite mer ikväll, för nu tänkte jag nog sova middag.
När jag hade varit in på ica idag och handlat wook stötte jag på Nisse precis vid utgången. Blev jätte glad när jag märkte att de va han (han har en kopia av sig själv, en tvillingbror), var kul att prata lite med honom.

Så de gjorde min dag lite bättre, så nu ska jag nog sova lite på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0