09.12.21 - mobil

Som dom flesta vet så har min telefon varit knas sen i början av sommaren, men lämnade in den först i mitten på Juli. Fick tillbaka den 4 augusti, 16 augusti vart den kans igen. Så har de hållt på. För några veckor sen lämnade jag in den för fjärde gången, denna gång för reklamering. Efter en vecka på lagning fick jag ett sms där det stod att dom hade beställt nya delar. Men, de visade sig tillslut att jag fick den reklamerad. Nu sitter jag här med ett presentkort på 2990 kr på Elgiganten... What to do?

När jag Pappsen och Martina var i Ludvika var jag in och kollade lite, hittade en touch telefon jag skulle kunna tänka mig att köpa. Men... det är inte sony ericsson. Och de är ju de jag haft i flera år.
Tar gärna emot tips, på ja billiga telefoner. Antingen köper jag en ny nu. Eller så väntar jag tills i sommar, tjänar lite pengar och köper en iphone eller annan bättre tonkis. naj naj, har ingen aning om hur jag ska göra. Får klura lite på det...


Bye bye kära tonkefon, vi hade ett bra år ihop...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0