09.12.22 - fika och ludvika

Blev lite impuls fika med Gabs och Linda idag på eftermiddagen. Var trevligt, vi umgicks så himla mycket under högstadiet, vi tre och Linnea. Måste hitta på något alla fyra någongång, som vi sagt nu i tre år, haha!
När vi fikat en timme kanske, ringde Bornis. Han och Tjoffen va på väg till Ludvika, så jag tvingade dem att vända och komma och hämta mig. Vi åkte först iväg till systemet sen vidare till MM. Tjoffen julhandla åt sin mor, hur snällt som helst. Det gick riktigt bra att hitta allting och de gick hur snabbt som helst för tjoffen att spendera 1500 kr på mat.

Kom hem för typ en timme sen. När jag kom innanför dörren möttes jag av inte bara en, utan två julskinkor. En till Julafton och en till mig och pappsen. Så såklart slank det ner en julskinksmacka (hårt julbröd med rödbetssallad). Sen hoppade jag in i duschen. Sitter och väntar på att grabbarna ska höra av sig igen, ska åka ut och slira med dem.

Ja, och de blev ingen pulka idag. tråkigt nog. Får bli en annan dag, nästa vecka ska jag nog lyckas klämma in lite snowboard i allt pluggande också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0