09.12.22

Hohooo, i övermorgon är det julafton, hihi. Känner mig som en liten unge som väntar på de här.
Ikväll kommer jag defentivt känna mig som en liten skitunge, ska upp till klacken med Klotis Daniel och några fler och åka pulka i stora backarna. Kommer bli lajbans. Dock är ju jag en liten räddis, såg att dom spruta fejksnö där igår så de kommer dom ju göra idag med, tihi. Esch lite bus måste man ju få göra..

Och imorgon, kvällen innan julafton. Då ska jag hem till Martina och käka julmat med familjen Sandberg / Andersson. Kommer bli mysigt. Efter maten ska vi ut och åka pulka, jag Martina Gabbie och Thor blir det nog.

Längtar jätte mycket till Julafton också. Kommer bli lite mer folk än förra året. Eftersom brorsan fått en till unge och Annsos Pappa och fruntimmer ska med, men mer blir mysigare.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusen tack för julkortet! KRAM

2009-12-22 @ 18:04:45
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0