09.12.23

Var ute och sladda igår med Tjoffen Johan och Bornis.
Körde runt på lite industriområden. Det var sjukt läskigt ett tag, var nere i bångbro och körde, så kom de två bilar bakom oss, och dom körde fan i arslet på oss, två bilar som vi inte hae en aning om vilka de va. Jag och Bornis körde ut från industrin efter ett tag, och då körde dom efter och en körde om. Dom såg läskiga ut iaf.

Sen fick jag köra också, jag skrek hela tiden för jag fick motkast? heter de så? Ja jag fick iaf slad på sladd på sladd. Men de va askul, skulle varit roligare och köra lite mer. Men fick världens adrenalinkick, skulle nog kört mig och bornis rätt in i skogen om jag fortsatt.

Idag har jag och pappsen varit och julhandlat, tror jag träffa halva världen där. Gammal kompis, en kusin, en kusin kusin, jenny och bäbis, torbjörn osv. Alla var typ där. Nu ska vi sätta igång och klä granen, ljusen sköter pappsen, han blir så arg när jag inte kan och gör helt fel, haha! Ikväll blir det iaf pulka, ska fika hos brorsan om nån timme också.

Imorn är de äntligen Julafton, underbart att bara ta de lugnt och va med hela familjen. Och ja, jag är dööööö nyfiken på mina julklappar, hoppas pappa lägger dom under granen idag för jag har inte sett en enda (förutom skorna, som jag nästan lyckades glömma bort faktiskt). SPÄNNANDE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0