09.12.25

Pappa frågade idag om han och jag skulle åka till karlskoga och kolla på Bofors - Leksand på söndag. Men fy fan i helvete heller. Fy fan va jag har varit förbannad när jag tänkt på de. När niklas lihagen eller vad han nu heter, han i örebro som fick hjärtstillestånd som domaren Wolmer Edqvist fick återuppliva, ja när han låg där. Så står dom och sjunger " låt han dö ". Fy fan vilka osportsliga jävla små fitter. Om de är nån som ska dö så är de dom som sjöng de... Helt seriöst, hur kan man ha så lite respekt för en människa.
Och förstå att spela i laget som har sån fy helvetes dålig klack, fy fan va tråkigt. Lider med dom.

Såklart fanns de människor i den klacken som inte sjöng, dom lär ha skämts dom med. Fy i fan om några i Leksandsklacken hade betett sig så, lovar och svär att jag hade slagit ner dom (om jag varit en stark karl).

Näe fy, kollade nyss lite youtube klipp, och jag rös när man hörde dom, inte en bra rysning. Utan en hemsk som gjorde ont och gjorde så mitt hjärta slog snabbare och min andning blev tyngre, ilska tror jag de kallas.

Ville bara skriva av mig lite innan jag ska gå ut i stormen och gå ner till Josan, hon flyttar imorn..

Kommentarer
Postat av: Vicz

VAFAN DU MÅSTE SE MATCHEN BOFORS KOMMER KROSSA LEKSAND!!!!!!

2009-12-27 @ 14:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0