09.12.27

Precis kollat klart på Bofors - Leksand som pappa tyckte vi skulle åka på. Hade varit kul, dels för att Leksand vann (såklart) och för att Jesper Ollas är tillbaka från sin fotskada. ÄNTLIGEN!

Idag var jag med Lotta Martina och Gabbie i borlänge. Var trevligt men vart allt för mycket folk. Hittade typ ingenting, köpte en cardigan bara. Som inte var på rea, haha.
Jag är typ friskt nu, har lite spänning huvudvärk som kommer när jag rör på huvet och så har jag haft pissont i magen ett tag nu när jag varit hemma, typ öm i magen.

Tigertingeling (tigeling) och en väldigt trött Ida

Lilla Lovisa

Melvin

Saga


Min lilla Herkules



Kommentarer
Postat av: cissi

LILLA???!!! herkules? haha ne du han e stor som ett hus ju :) men söt. å lite läskig hihi men mest söt

2009-12-27 @ 21:01:34
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0