09.12.30

Blööh nyår imorn jag är noll pepp. Vill inte dricka min dricka och vill ingenting.
Men ska iaf till Ludvika imorn och köpa ny telefon och kanske hittar jag något att ha på mig till kvällen. hoppas hoppas. Kvällen spenderas med la familjen. Vi ska käka spela spel och ha de sådär mysigt som bara vi kan, med skrikande ungar till höger och vänster.

Sen får jag se om jag drar till den där festen som tjoffen och dom ska på, om jag får komma drar jag nog dit, annars åker jag fan hem och lägger mig i sängen och sover, haha! idag är jag verkligen inte positiv, och de var några dagar sen jag var det tyvärr.

Jag är typ såååååhäääääär trött, även fast jag sovit middag. Dummma dumma tandläkarn. Roligaste var att se minen när jag sa att jag fyller tjugo i februari, från och med första januari får jag ju betala. Dom missade nog de när dom klämde in mig typ på sista dagen som går 2009. In your FACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0