afasi och filthy <3<3

yep yep, igår vart det ludvika för hela slanten.
Frida kom och hämta mig vid tre, och så åkte vi hem till hennes far i ludvika sen elgiganten så köpte hon en ny telefon, ÄNTLIGEN kan man få tag i henne!
Började göra oss i ordning i slowmotion fart ungefär, men kul hade vi under tiden, och såklart spelade jag afasi och filthy i telefonen under tiden.
haha sen skulle vi skojj dansa, och frida gick typ ner i brygga eller vad de heter så höll jag i henne i ryggen haha sen säger hon att de inte går, och börjar gå och försöka luta sig uppått samtidigt som jag försöker lyfta upp henne, men tappar lite balans och de gör hon med så vi ramlar in i en dörr eller ja fridas huvud sen släpper jag henne och ramlar rakt över armbågar henne på vägen ner innan jag slår i ENA framtanden i golvet och klämmer läppen lite, haha alltså, det var faktiskt det roligaste som hänt mig på länge. Ett riktigt gott gråt skratt fick jag, händer bara när man är men Frida.

När Håkan och Nina kom hem käkade vi med dem, spaghetti och köttfärssås tackar och tar emot. Efter de tog vi taxi ner till stan och gick till någonstans och drack en cider, innan vi drog till kön vid solo. Det var riktigt fint där inne, men skulle varit roligare där om man kände mer folk.
Så vi drack väl lite, mmmmm när vi kom dit hade dom ett kylskåp med massa saker för 25 kr så köpte två smirnöff, mumma!
Sen när vi druckit lite gick vi till dansgolvet, och han som var med i hundra höjdare var där. han som dansar och har med sig ombyte, haha han gick runt med en stor jävla resväska. andra gången jag är på samma ställe som han.
Tyckte klockan gick rätt sakta när vi ställde oss och vänta på afasi och filthy, men sen kom filthy ut. Då står de cpe killar brevi mig och skriker AFASI AFASI, då tittar jag på ena killen och säger filthy, skiiiiit sur lät jag också. då bad han om ursäkt och började ropa filthy istället... suck!
Men dom öppnade med gliiiiider, och den sa jag till frida hemma när vi lyssna på den att dom skulle öppna med, så ja jag är kung! spelade många bra låter, "jag kunde inte bry mig mindre" många från nya skivan och sen också typ 1990 nånting.

jag och afasi i oktober 2008

Tycker dock de är sååå jävla jobbigt med folk som ska talla på artister hela tiden, ta tag i dem och sånt där. hihi, ögonkontakt med afasi ohja, haha. sen var jag bara tvungen att hälsa på filthy också.
Fritjof och Bornis kom och hämta oss, så käka jag två cheesisar och en mellancola och sen lämna frida hos farsgubben plocka upp kvarn i hörken och sen hämta martina på gärdet sen åkte jag med hem till henne och sov där.
Vakna tidigt, till martinas besvikelse. Men hon ropa in thor så kollade jag och han på Juresic park ( stavning? ) innan jag gick hem (:

Nu ska jag chilla innan promenaden som blir senare idag, och förhoppningsvis fika hos Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0