Beverly Hills 90210 THS

Sitter och kollar på min favorit kanal E och de är om Beverly Hills, åååh vad jag saknar den serien, kan dom inte börja visa den från början? den är ju så jäääääkla bra!!
Och Dylan (Luke Perry) är ju så himla charmig och söt, synd bara att han blivit ful nu på sistonde.


Drog iaf på innebandy idag och hittade sigge och bruno att sitta med, spännande match. Synd på domarna som sög dock :S gillar kommentarerna " ÄR NI SÄKRA PÅ ATT DE ÄR RIKTIG DOMARLICENS NI HAR, NI KANSKE HITTA DE I KELLOGS PAKETET?" och precis efter de kom "JA ELLER PÅ BLOCKET"!
usch tycker bättre om han den som pratar mycket och hans svarthåriga son, dom är riktigt fuktiga domare.
Kopparberg vann iaf över Nora, haha mickilili, där fick du!!
Efter Innebandyn körde jag hem bruno Emely och sigge, sen åkte jag hem till syrran ett tag, sen har jag bara suttit hemma, pappa ringde för ett tag sen och frågade om jag klarade mig själv, han ska stanna kvar i örebro hos laila. jahapp, och så har jag en tråkig dag när jag går runt och känner mig proppmätt hela tiden. så blir nog ingen mat idag, kommer säkert bli sjukt hungrig när kim hämtar oss inatt...

Nej nu lär jag ta och duscha och sådär tror jag, ska ju hinna bli full innan jag åker. Knaee justja, har ju typ inget att dricka..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror de är på Tv400 då går de några avsnitt varje vardag..runt fyra tiden tror ja, är inte säker. =) Tycker de är riktigt kul att kolla på..



Puss & kram

2009-02-28 @ 18:35:28
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0