brunett

yeeeep jag är brunett igen.
Igår gick jag rätt mycket mer än jag brukar kan jag säga. först ner till praktiken på morgonen, sen efter den gick jag ner till bångbro och klippte mig sen upp på byn och mötte martina och lisa och hunden tuda, så tog vi oss en promenad runt ån, de va jobbigt. men om några dagar är de inte lika jobbigt längre, eller jo kylan men fortsätter vi gå runt ån varje dag kommer de bli hur skönt som helst att gå hem från skolan sen, istället för att åka äcklig buss.

Så nu har jag lite page och brunthår, eller ja brunrött. Kommer inte få bort de röda på skitlänge ju, men skit samma ska nog inte göra något med håret förens i maj ändåså.

Nej usch, la mig vid nio igår och somna väl innan halvtio, så vaknade vid 7 idag sov vär runt än 8-9 timmar iaf, skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar vem som fyller år om 2 dagar? :D:D:D



maaalin melin

2009-02-17 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0