Changeling

Alltså, jag är helt fascinerad av filmen Changeling som jag och martina kollade på igår, den var sjukt bra!
Den var aldrig död eller vad man ska säga, tyckte det hände något hela tiden, och hela filmen var ju som en lång väntan på något bra. Det är en film jag tycker alla borde se, usch va bra den var.

Och vet ni vad mer jag inte kan sluta tänka på? Min nummer 14 Ollas leksand matchtröja som jag helst skulle ha på mig dygnet runt, lääääängtar till kvalserien när de blir till att åka på en match, och då blire den och leggins. Så som man skulle gå runt om man hade en karl som spelade hockey, ha en såndär stor matchtröja att mysa runt i samtidigt som man går runt med en unge i likadan men miniatyr tröja. tihihihi, önsketänkande. Men enligt mina planer ska jag ha barn om 4 år, när jag är 23. Och då har jag hunnit göra mina tre och ett halvt år på förskolelärarlinjen, om jag inte väljer att vara aupair ( hur det nu stavas ) i ett år innan pluggandet börjar. Får se hur det känns längre fram känns det som.


Och föresten så är jag i desperat behov av massage, min rygg dödar mig sakta men säkert, och en till sak!
jag har haft tråkigt heeeeela morgonen, och vad gör jag? försöker hitta roliga sider på internet men lyckas inte, KAN JAG SLUTA HITTA PÅ URSÄKTER FÖR ATT INTE PLUGGA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0