du vet att det blir mayhem

Säleen var stek. tog mitt pick och pack och åkte vid nio i torsdags, var framme vid 12tiden och möttes av en BAOTA kram av min Martina. Sen visade hon mig runt litegrann och vi kollade runt på hotellet och lite olikaställen sen gick vi ner till rummet, tog med oss några av tjejorna och drog ner till mhm, ja va hette det nu då? ja vi drack iaf varm choklad och kollade när folk åkte lite bräda och skidor, fick även träffa lite mer av praktikanterna.

Sen chillade vi lite innan martina gick till jobbet, så när hon var där umgicks jag med stöffler och markus, sen kom titti också sen drog vi upp till kalas där martina jobbade. senare kom även tomas och jonathan, så vi käkade lite pizza och umgicks innan vi gick ner och kollade lite på tv. Sen när Gabbie slutade gick jag upp till henne och satt med henne till martina sluta. sen gick vi ner och la oss, låg och pratade ett bra tag. Både jag och Märta hade svårt att somna.

Gick upp vid halv nio eller något på fredagen, jag märta och gabbie gjorde oss iordningen och åkte bort till tandådalen och gled runt lite, hade massa kul och åkte till parken och kollade när några uppvärmde inför en kexchokladtävling som skulle vara. hann se lite grann eftersom att jag och märta ramla i liften (Y) första och ända ramlet för året, haha men jävlar vad kul de va haha. Sen åkte vi ner och väntade på att tacobuffé stället skulle öppna och de gjorde dom, och vi vart så mätta att vi inte orkade åka mer haha. så åkte till hundfjället och kollade runt lite på stadium innan vi åkte hem till högfjället.

Sen gick alla iväg på praktik, och jag var med stöffler och markus igen på kvällen, sen drog vi upp till kalas och satt där en stund, senare kom även tomas dit. sen gick vi ner till titti och skulle kolla klart på lets dance, efter de var jag så jävla trött att jag gick in på rummet och skulle kolla på ghost whispers eller hur de nu stavas, och jag somna såklart typ en timme innan gabbie ringde och sa till mig att komma upp till kalas där allihoppa satt, så var där en stund innan vi gick ner, jag och märta skulle ha supit, men orken fanns helt enkelt inte.

Åkte hem idag jag och märta. dom andra åkte vid halv 8 vi åkte vid 12 eller något, kom hem och nu har jag gjort lite ärenden, så ska snart hoppa in i duschen sen blir det nog lite festa ikväll skulle jag tro, om märta ringer någongång tihi.

bilder finns på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0