egopego




Jag känner för att bli brunhårig igen, åh ni ska se en bild på mitt år från den dagen på den första bilden. Åååh de är så fint, brunt me ljusa slingor och jätte fint skick och långt å mmmm (:
Jaja, jag ska snart klippa mig och sen tänker jag börja spara igen, som man alltid gör känns det som. Så ska jag bli brun också igen. Brun föralltid, och om några månader efter sommaren eller så. blir det nog några slingor också.
alla bildörna är från 08

NE VET NÅN VAD, jag känner mig super ensam. igår när jag kom hem hade pappa redan åkt till örebro och han har inte kommit hem än. och ja idag mår jag bättre. inge mer kräka sen igår kväll, men huvudvärken den kommer och går som den vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska bli brunhöörig ett tag!! lite variajtion!! :D



nice bloggsii du har... och vet du vad.

jag har fått ett mail från norge att dom har sent glasögonen!! wiii :)



puss kram

2009-02-08 @ 17:40:04
URL: http://malinmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0