ett p

haha pluggandet blev inte av, och inte heller promenaden. Märta hade ont i huvet, och jag, jag känner mig trött och inte på humör. har varit på lite, ja vad ska man säga? depp humör men ändå inte! de går upp och ner om ni förstår hur jag menar.
Nej egentligen har jag inget att blogga om, men har inget annat att göra och tycker om att blogga. OCH jag tycker om att planera min student. Och nu har jag fått en till idé på själva tillställningen med familjen.

De kommer såklart vara här på min bakgård som vetter ut mot vattnet ( Det SKA vara sol den dagen ). så ska jag ha långbord, med rosa och vit duk och samma färger på ballongerna. så ska jag bjuda på smörgåstårta, orkar inte bjuda på tårtor, för då måste lisa göra dom och de är säkert grädde, för de är de på alla tårtor. och till efterrätt kommer det vara cupcakes,eller hur de nu stavas. med rosa och vit topping och sen marsipan kroner ovanför, sen tänker jag nog ha min studentklänning den dagen också, för ska inte ha samma på kvällen som jag har på dagen, alltså nu snackar jag själva studentdagen. men jag måste börja planera mer, om vilka som ska bjudas och sådär. Väldigt sugen på att bjuda dalasläkten, för de är så otroligt roligt att träffa dem, det händer inte ofta.

Nej nu är klockan åtta, nu ska jag nog ta och bada badkar med tända ljus och badkulor, och såklart afasi och filthy och allt annat som ligger i min spellista på mobiltelefonen. helst skulle jag nog bara lyssna på the fray när jag badar, som jag gjorde förut. Men dator dör om jag drar ut laddarn.

Och de påminner mig om att skriva en påminelse här, måste komma ihåg att maila skolan och beställa ett nytt batteri till datorn.

Jaja slut tjatat. Natti natti


Kommentarer
Postat av: CissiLalia

men såg inte jag dej utanför gärdekiosken promenerandes med ett sött glatt humör vid fyra tiden?

2009-02-24 @ 21:37:20
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0