Fredag

Praktik mellan 9 och 13 som vanligt på en Fredag, men inge jobb idag. Utan det blev att ta med mig Martina till Örebro för att plocka upp Annsofi och köra vidare till kumla för att pröva klänningen lite, ååååååååh den blir så snygg!
Den står ut hur mycket som helst, känner mig lite som en prinsessa i den (:

sen åkte vi hem, men först ett snabb stopp på marieberg, köpte en liten hemlig present till två för tillfället hemliga personer, och sen nytt puder till mig.
Kom hem och då kom Frida och Filip över, trevligt då jag inte träffar någon av dem särskilt ofta. Fick present av Frida söt nöt, ett par trooooooser.
- åh vilken fin färg de var!
- ja, och så har den ju konstiga mönster, och de tycker du om på troser.
haha jaså ja de kanske jag gör, var ett par frank dandy iaf.
Sen hem till martina där mammalotta bjöd på tacos, martina var dålig så vart att jag lotta och niklas satt och prata om hockey, jag sjönk några grader huhi.

haha kul sak i örebro idag, kör på en liten gata nedanför stan och vilka går på trottoaren om inte Gabrielle och Sanna!

Nej haha sova nu, Klotjohans festorkester och Afasi och filthy imorn (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0