Gästblogg av Louise!

HEJ alla Linns läsare. Jag tänkte bara säga att det är jag som gjort Linns snygga design den här gången, bara så ni vet liksom.  Det var riktigt roligt, och Linn är verkligen en riktigt bra "arbetsgivare" haha. Förlåt också Linn om det tagit lite för lång tid för mig att bli färdig med den, men det skulle ju bli riktigt bra också!

Nu ska jag bara  ge er länken till min blogg (<--klicka där)så ni kan komma in och säga snälla saker till mig och kanske läsa min blogg också. För den är bra. Riktigt bra.

Nu ska vi in till byn och handla dricka säger Herr Sambo (som ni säkert också känner eftersom ni känner Linn och ja, Linn känner alla. Hon är häftig hon.). Så, vi kanske ses snart på Ica Kopparhallen, haha. Hejsvejs.

/Louise (benzo.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0