Kalas

mmmmm (: idag har varit en bra dag. Praktiken var som vanligt hur kul som helst, varför skriver jag det varje dag. tror ni har fattat att jag trivs.
efter dagis gick jag upp till andra dagiset som är bersgårn där melvin går, melvin har förövrigt samma dagis fröken som en gång i tiden skolade in mig på dagis.skumt va ?

Sen åkte jag Brorsan och Melvin och handlade saker till kalaset, sen hem och börja baka. Sen kom syster + familj och sist men inte minst Martina pluttälskling.
så fick jag presenter, fick en ros av martinas lillebror thor, hur sött som helst, blev jätte glad har hängt upp den på tork, de va en såndär stor och fin ni vet. och så fick jag vin av martina, så stog de 366 dagar kvar, tihi. Gulligt!
Av syskona fick jag presentkort på spa huset och knä strumper och av lalla och bo ( torbjörns föräldrar ) fick jag en liten ljuslykta, perfekt till lägenheten eftersom jag knarkar stearin ljus när jag är där, hur mysigt som helst. Och så fick jag två presenter av pappa, den första var en brödrost ( också perfa till lägenheten för jag har ingen ) men de va inge brödrost som helst, det var en leksand brödrost som rostar loggan, haha stek! och sen när jag öppna de andra paketet tänkte jag " aa men va bra en vit match tröja, alla har ju vita så går jag runt med en blå" sen höll jag på att ta upp den ur kartongen ser jag att det står något, " Grattis linn på födelsedagen önskar autograf 14" såg inte 14 först men när jag såg de så blev jag högröd i ansiktet tårarna var nära att komma och höll på att börja skratta. DE VAR JESPER OLLAS SOM SKRIVIT, JESPER JÄVLA OLLAS <3 min absoluta favorit genom alla tider. sen så äre en riktig matchtröja också, så på ryggen är det nummer 14 och så står de OLLAS. så jääävla glad.

efter kalaset gick jag martina lisa och moa på dagliga finnhyttan runt promenaden, sen hälsade jag på Fridaj en stund innan jag gick hem.
imorn blir det praktik och sen jobb och sen promenad. orka praktik OCH jobb på födelsedagen liksom, meeeeen får hoppas att folk sjunger för mig på dagis tihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TITTA vilken fin tröja!!! de var väl ingen dålig present de :)





grattis från isakåmalin

/isak har skrivit de själv

























2009-02-19 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0