kycklingsallad

Jobbet gick rätt snabbt idag, läste ut två skvallerblaskor och gjorde över 50 tavlor (: känns bra! 
Var ju tvungen att jobba idag för jag vill verkligen ha röda leggins och kanske blå och några party linnen + t-shirtar.
sen efter jobbet åkte jag och pappa upp til brorsan och när vi kommer in där käkar dom pizza då vare ju kört. haha och ni skulle sett melvins blick när jag sa pissa istället för pizza hahaha han är crazy.
så ja de blev inte pizza men blev kycklingrulle från grillen, länge sen jag käkade där men jäklar vad god kycklingrulle, min nya favorit helt klart. väldigt färska grönsaker och majs. majsen gjorde så jävla mycket.

Har iaf lämnat iväg brädisen nu, så nu ska jag bara chilla idag, tänkte ringa verisen träffa henne liten stund kanske. får se om jag orkar, jag är lite trött i huvet.
Imorn blire partay iallefall
 
såhär mycket party kanske :D

Kommentarer
Postat av: CissiLalia

bara att skriva ett sms jag e ju hemma nästan jämt förutom måndagar å onsdagar

2009-02-07 @ 15:08:37
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0