Live from the red carpet

OHYEP, idag kollar jag kom Live from the red carpet 2009 bafta awards på min favorit kanal E!
Jag som skulle gå på promenad, usch! jag får ringa verisen och fråga om hon vill kolla på de här med mig istället.
För igår, när jag kom hem från örebro, hade jag skit ont i foten. Den jag stukade i ja vad vare ? Oktober kanske?
Och de gör lika ont som de gjorde dagarna efter. hade ju ont i 2 månader nästan men bara när jag vinklade den på olika sätt, men imorse när jag skulle somna om och rörde till på foten så stack de i hela foten, inte kul!

Jag kan inte komma ihåg att jag snubblade till något igår? måste ha vinklat den konstigt i bilen, jobbigt iaf eftersom jag snart ska till SÄLEN!

Aja en fågel viska i mitt öra att norge har skickat iväg glajjerna!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack tack.. =) Ja de är jätte kul.. hihi

2009-02-09 @ 11:28:44
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det känns bara bra.. =) jo shit läskigt.. hihi..

hih tack tack, vi är oxå jätte glada. De är så spännande!

2009-02-09 @ 16:49:41
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0