snö sol och skratt

Åååh, vilket väder det är idag! Okej att det var lite kallt imorse, men hur skönt som helst att gå ut när det är ljust ute.
Praktiken har gått hur bra som helst, som vanligt. Glömde till och med att ta rast idag.

När jag gick hem var jag på bästa humöret, jag är pigg och glad. Och sämre blev det inte av att jag träffade Tezs, inte träffat henne på huuuur länge som helst. kul att få prata lite med henne.

Men idag är jag faktiskt så glad att jag tänker plugga lite, inte gjort det sen haha ja början av december. har ju typ haft sommarlov från pluggandet nu, så kanske bäst att ta tag!

Hoppas humöret håller i sig, och vädret också på tal om det !

Kommentarer
Postat av: gissa 1 gång ;)

flickan är söt :)

2009-02-09 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0