tänk om jag hade en liten apa ompa ompa



Haha alltså, jag har gått till överdrift, nu sitter jag hemma och lyssnar på barnsånger så jag kan sjunga med lite mer på dagis. När jag gick hem idag kände jag mig lite låg och, ja allmänt trött på allt. Sen träffade jag Tess, andra gången på kort tid och det var kul att stå och prata med henne. Har inte orkat plugga än heller, men idag ska jag fan gå på den där promenaden.
OCH OCH OCH, fick sms av Cissi om damlag i innebandy. GREJT! Är verkligen sugen och hoppas att andra är det också.

har som vanligt inget att skriva, men skriver det gör jag ändå!

Kommentarer
Postat av: meeeeeeeeeelin

linn! vi måste festa någon dag så jag får testa mina brillz :D:D:D

pusuusususss

2009-02-25 @ 17:12:43
Postat av: CissiLalia

barnlåtar is the shitt

2009-02-25 @ 20:25:46
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Louise

jag hade också praktik på lovet ju :P det var på helgerna det var tråkigt, men nu ska vi till Örebro igen till helgen, så då är det inte riktigt lika tråkigt längre :D

2009-02-26 @ 08:02:25
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0