TP

Igår var jag hem till syster och käkade och försökte fixa deras internet, utan lycka! idag visade det sig att dem har virus.
Efter de åkte jag till Kim där Robin Jessica och såklart Jeje var, dom satt och käkade och spelade spel, så jag gick in och kollade på hockeyn ( som slutade med straffar och Leksand slog sönder deras drömmar för tredje året irad, Malmö alltså:D) När de blev förlägning och straffar va vi på väg till ställdalen för att hämta Emil, sen spelade vi spel till sent på natten och så åkte jag ner till Dea och Kaj och sa hej till folket en sväng och sjutsade hem Jessica och sen Robin och sen Märta som ja plocka upp där nere.

Näe men de är ju tur att folk inte bara hör av sig när dom är fulla, haha och kul att man var vaken hur sent som helst och sen att man sminkar sig klockan 3 på natten för ingenting, men knae.

Stopet eller Örebro ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0