barnvakt



Japp, barnvakt var det.
Åkte till brorsan vid sextiden. då var Syster Saga och Ida där också.
Brorsan och annso åkte vid halv 7 någonting kanske, då hade jag precis doppat ner saga och melvin i badkaret där dom satt och lekte rätt länge, vi sjöng lite sånger och sådär.
sen när dom fick hoppa upp ur badet så åkte saga och compani hem. så vare bara jag och melvin kvar. vid kvart över sju var filmen vi såg slut, så då sa melvin " nu är det natt " så bar jag in honom till hans säng.
Så läste jag en nalle puh bok, när den var slut vände han på sig och så klia jag han lite på ryggen, sen sov han som en stock halv 8. Och precis då kom Veronica, så vi kollade på rise of the silver surfer. den var bra!

Nu ska jag sova. först kolla lite mer på idolrepriserna jag ser. Jävlar va bra idol var förra året!!!!

saknar martinaplutt redan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0