Fredag

Ooooooooohap pa duuuuuuuuap...

Idag gick jag upp klockan åtta för att åka till smedjebacken  och gå på nisses och träffa kusin micke plus familj.
Det var jätte kul att få träffa dem igen, Malda och Gry bara växeer och växer (: snart har alla två barn var och jag står utan fortfarande, haha fan. Snabba puckar nu Linn (:

Frida kommer hem idag, det är skönt. Vi ska snart åka till ica och handla morätter och annat. sen blire hem till Flip (:

Nej nu ska jag ta mig i kragön, om en vecka är lovet slut och praktiken börjar, hoppas verkligen jag kan få vara 10 veckor
på dagiset istället för fem (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckor menar du väl?

2009-01-04 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0