Fröken Plinn (:

Idag var första dagen på praktikenm, okej de var bara 10 - 13 så jag skulle träffa barnen och se mig omkring lite och sådär men det gick jätte bra. Åt med dom och allt, jätte mysigt att vara bland barn sådär. Och det mysigaste är väl att bli kallad Fröken, det visar att dom har respekt iaf.
Efter praktiken orkade jag inte göra något först, men prata med bornis och bestämde att jag ville följa med han kim och jeje till Ludvika. Och det var väl bra att jag gjorde det för nu har jag hittat ett nytt skidställ, inte lika skrikit som jag ville ha men lite liknande det jag ville ha för två år sen. Men där har ni det iaf, nöjd är jag. Nu måste det test åkas. Tisdag kväll någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0