Johanna

Mina dagar går så jäkla fort, kommer till praktiken leker sen äre mat några barn sover vi andr atare lugnt med bok sen ut sen in mellis och sen hem ? vart tar dagen vägen?
Är iaf glad över att jag trivs och att dagarna går hur snabbt som helst.

Efter praktiken gick jag hem, var hemma en stund. Prata med Lina och hon Emma och Mikaela kommer redan på Fredag och åker med på innebandy i lindesberg och sover hos mig den natten. Sen på lördagen är de ju rockkväll i folkan.
När jag hade varit hemma en stund tänkte jag att de var lika bra att pallra sig ner till syster yster, och det gjorde jag.
Fast dom var inte hemma, såklart! Så åkte hem till Johanna och var där nån timme och mös med te och prata, hennes stora syster var där också.

Sen nu är jag hemma och ska väl snart duscha osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0