Klotpluttsfödelsedag och dagen efter

Såå igår så fyllde ju klotis år, så tog mig dit med sällskap av Martina och Titti. När vi kom dit var det ett helt gäng där. Så vi blåste ballonger och käkade tårta och kakor och drack kaffe.

Sen började vi snacka, planerna vi har är att hyra stuga i sälen ett gäng när titti och martina har praktik där uppe.
Och sen bestämde vi oss även för att fara upp till vattentornet och grilla åka pulka och supa. ja jag söp inte, det ska jag nog inte göra förens den 31a.

Så sagt och gjort, vi tog oss iväg upp dit med pulkor ved och massa grillbara saker som korv köttbullar och bacon.
Vi åkte väldigt lite pulka grillade mycket och dom drack ännu mer. Det var en trevlig kväll och det slutade med att vi var rätt många där uppe, vilket var roligt.

Vi gjorde även en till plan under tårtätandet, det var att åka upp till backen idag. Och såklart gjorde vi det, det var en helmysig dag med snowboard sol goda vänner och varm choklad.
Två superdagar irad alltså.

Men min dag slutar inte med att jag kommer hem från backen helt utslagen. utan vi drog ett gäng till martina och kollade på top model och sunes sommar och åt godsaker.

Måste få säga att det här har varit ett helt superbra lov, och jag önskar verkligen att vi kan hyra en stuga i sälen, det skulle vara så jääääkla roligt (:


Nöjd nu Johan? ;)


EDIT: GLÖMDE JU SÄGA ATT JAG ÅKTE SKOTER MED JANSSON! JÄVLAR VAD DET GICK! Skit kul var det, jag vill ha en skoter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0