Löööördagen

Igår var jag med Mikaela till hallen och kollade innebandy, visade sig bli en jävla spännande match och jävlar vad inne man vart. jag vart helröd i ansiktet och mina öron vart supervarma och nästa började koka kändes det som. Sista tio minuterna på sista perioden, AMAG! Det var så spännande. Och kopparberg vann, hela hallen hade världens leenden och det var superkul :D mer sånna matcher tack (:

sen var martina och kajsa här och kollade lite bilder och sådär från förr, så har ju kajsa fått körkort så tog oss en sväng om, sen hem till Bruuuuushan och träffa melvin, som förövrigt också vari hallen idag, världens sötaste pojke ohyes (:
När jag vart hos brorsan skjutsade jag och Martina Johanplutt till ställdalen där han skulle på middag (: hämta honom sen runt halv 12 så gick vi upp till Ronnie en sväng också, skönaste stämningen jag varit med om tammefan :D

Sen vare bara att åka hem och sova, och idag blir till att skriva projektrapport med älsklingen Gabbsan<3


Föresten så är Saga sjuk :( så tänkte först åka ner och klia henne på ryggen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0