Lördagen

Jag hann med himla mycket sakere igår.
Jag var ner till syster och umgicks med henne istället för saga för en gångs skull, när jag varit där nån timme åkte jag hem till Campus och vi åkte till lådan och sen blev jag bjuden på kaffe, gott och välbehövt sådär på eftermiddagen. Satt iaf och prata med dem rätt länge och hade riktigt trevligt.
Sen kom Martina dit en snabbis så följde hon med och lämna bilen till pappa som sedan skjutsade upp oss till Cissi, var där en stund innan vi drog till hallen och kolla b-laget. Jag antar att dom vann eftersom dom ledde ganska stort när jag drog efter första och lite av andra.
Hem till kusinerna bar det av sen. Vi spelade alias alla "barn" och Johan som fyllde år valde lag. " Linnea Maria och Linn ska vara med mig, jag vill ha dom smarta", japp jag är smart!
Sen spelade vi lite kort också, det är ju ett måste.
Sen åkte vi till Kopparberg, körde hem en person och sen ner till syster och hämta kläder och sen upp till Martina och hämta henne sen hit göra sig iordning och nej, det blev ingen fest. Satt hos Cissi och kollade på film en stund. Sen drog jag och Martina hemått, fick tag i älsklingsfrida som kunde köra hem pluttMartina som åkte till Sälen idag.

Ska snart sola med Frida, sen ner till syster och sen ikväll är jag barnvakt åt Melvin älskling, inte sett han på hela veckan. Och sen kanske Veronica ska vara med också. Det tycker vi om.

Påminner mig själv här att jag ska ringa Lina och säga att dom ska komma på fredag så vi kan kolla innebandy. De är ju Lindesberg - Kopparberg

RING MIG SEN (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0