Måndag

Idag är de pisskallt, precis som igår :/ 22 minus. Önskar jag var med Mikaela just nu, för hon är i Thailand.

Igår var jag iaf ute och åkte bil med Fritjof och Erik på kvällen, vi åkte på isen i hörken. De va lite läskigt, speciellt eftersom man inte fick ha bälte på sig ifall man skulle trilla i.
Men kul var det iaf. Sen åkte jag hem satt vid datorn och så vakna jag idag för att jag har så ont i ryggen, hatar min rygg.

Idag blir de nog leka med Saga och Melvin sen blir det säkert skrillor med Martina och så blire hockey inatt.


Kommentarer
Postat av: Louise

hih, tack så mycket :) jovars, det kan jag väl :D säg bara till hur du vill ha och skicka bilder och sådär, så fixar jag ^^

2009-01-05 @ 21:02:07
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0