Min dag idag

Min dag började som vanligt med att klockan ringde 07.30 och jag snoozade mina fem vakna minuter innan jag gick upp och klädde på mig, satte upp håret i min vanliga slarviga tofs och gick ner för att börja med frukosten.
Som alla andra "jobb" dagar gjorde jag min havregryns gröt med solrosfrön i, och till det dricker jag mjölk och ett glas apelsin juice, och tog som vanligt mina två b vitamin tabletter. När jag äter min frukost lyssnar jag på radio och läser dagen tidning. Frukost momentet tar typ en halvtimme, ibland mindre. Sen tar jag och sminkar mig lite, ska snart sluta med fondation/puder så jag har bra hy till sommaren.
Sen vid fem i halv så började jag min promenad, tar och lunkar fram i skön takt och pratar i telefon.
Sen blev det praktik 9-13. Hur kul som helst, ja inget annat väntat heller!
Sen var det bara att traska upp till Tavelmannen, var där vid halv 2, happ kul. En halvtimme extra.
Dagen flöt på vid halv fem kom syster och hälsa på, första personen på hela dagen, efter det hade jag två kunder.
Efter jobbet kom min söta Frida och körde ner mig till Gärdeskiosken där min bil stod parkerad eftersom Pappa och Björkman har åkt med Supporter bussen upp till Leksand för att kolla Derby matchen, får se om jag ser den på tv kanske.
Nu sitter jag här och väntar på min Frida, och lägger ut en bild från nyår.

Tänkte bara skriva om hur en vanlig dag är för mig.


Cissi Titti Camulla och Martina!

Kommentarer
Postat av: CissiLalia

åå vikken mys middag de ser ut som:)

2009-01-23 @ 19:13:31
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa idag blir de nog lite rajtan tajtan! :)

ska ner till sofie först.. sen kanske de blir pizzan. finns ju inte så mkt val precis :D:D:DD





pusskram

malinmelin

2009-01-23 @ 22:23:50
Postat av: Hemlig beundrare.

När ska du ramla igen då så jag kan skratta lite ;)

2009-01-24 @ 00:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0