scrubs

ÄNTLIGEN! har jag sett dom två nya avsnitten från scrubs, åååh finns det något bättre program så får ni rätta mig.
Men jag vet att ni vet lika väl som jag vet att det är den bästa serien som funnits och kommer finnas!!!

Såg de nu på kvällen med Flip, eftersom han är min ända nyktra vän som bor i närheten. Johanna sa att hon skulle vara nykter, men det vet man ju aldrig tihi. EFter vi sett de åkte vi till Hyttan och hämta Morgan som ville börja supa i bilen, åsen när vi kom hem till byn skjutsa jag två st lite snabbt och nu sitter jag här och undrar om jag gjorde rätt som valde praktik i kopparberg i fem veckor, jag gillar ju inte att dricka längre, och ja, det finns inte mycket annat att göra här i byn.
Längtar tills jag kommer till örebro, då tänker jag på bio och ha mig tihi. men de är cirka 4 veckor tills det, men ska ju faktiskt dricka 31, men först ska jag hinna med en tripp till Romme med Bornis och dom sen ska vi ha tvspelskväll också.

Nej nu har jag skrivit två inlägg idag, de är ju lite ambitiöst med tanke på att jag borde plugga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0