snart snart

Den här dagen har gått lika snabbt som alla andra dagar på praktiken, sen slutade jag ju vid 1 också.
Blev till att gå till jobbet och häcka där en havtimme innan jag skulle öppna, men jäklar vad jag fått mycket gjort idag, riktig fighter har jag varit och de ser jag som något posetivt.

Ni förstår, jag hade ju planerat morgondagen så jävla bra, önskar nästan jag vore blond igen så osmart var jag.
Jag slutar ju sex jäklar kanon idé om emma lina och mikaela tar tåget från borlänge vid fyra så är dom i kopparberg vid 6 fan va bra. riktigt smart är jag, men nehe. DET TAR EN TIMME FRÅN BORLÄNGE! dom är här klockan fem, men då kan dom ju komma och se hur jag jobbar i en timme. stackarna!

Men iaf, idag på jobbet så var jag så jäävla hungrig, tre pannkakor mättar inte magen så länge som man önskar att dem gjort så vart jäkla hungrig, längtade hem till min goda wok jag gjorde igår. Kommer hem och öppnar kylskåpet när pappa säger " vad ska du göra idag ? "
" Ehm, jag ska äta"
" nej du hinner inte du ska köra mig till kyrkbackeskolan (ljusnarsskolanföralltid<3) för antar att du vill ha bilen ikväll "
jaha så då får jag köra han, sen kunde jag fasiken inte låta bli att smita med in och se hur dem har renoverat och fixat och tagit bort alla mina minnen från den skolan. Men de va fräscht, men usch vart är aulan ?

jaja, nu ska jag åka ner till syster yster saga paga ida pida och torbjörn snorbjörn (:

- LÄNGTAR SJUKT MYCKET TILL IMORN OCH LÄNGTAR SJUKT MYCKET TILL PÅ LÖRDAG OCH LÄNGTAR SJUKT MYCKET EFTER MARTINA SOM INTE KOMMER HEM I HELGEN-


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fan va rolig du e linn!!!! jag har också pengar, så de är bara att vi kör! vill helst göra de snart för jag är såååå sugen! :)



ses på lööööördag!!!

pusskrammmmz

2009-01-30 @ 12:40:49
Postat av: Ja ä dum :(

haha... du är konstig fast söt :)

2009-01-30 @ 13:28:50
URL: http://bearloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0