Snööööööö

Igår så var vi ut i snön på eftermiddagen med ungarna. Åka pulka göra snögubbar och snöänglar är inte något jag tackar nej till, om jag får säga det själv. Bara få leka och springa runt och toka i snön, det är ju underbart! Jag leker mig igenom min praktik, ordagrant!

Efter praktiken gick jag hem och var trött, sen gick jag och mötte Martina som hade besök av MoaLina så gick med dem till bussen och sen gick jag och martina hem till henne igen och så gjorde vi snögubbar med Thor. Det var två st. en mamma och en pappa, gör snygga faktiskt.
Sen åkte jag hem till Frida och så kom Flip dit också. Har ju fått Frida som ny granne och det är ju inte illa pinkat.

Idag på praktiken har de varit lika kul som alla andra dagar, mycket lek och deg har vi lekt med också.
Efter praktiken gick jag och Martina och fika, sen gick vi hem till mig och kolla lite. Sen hem till henne och åkte pulka med Thor, det var as kul. Men usch så trött man blir. Så vi gick in och käka och kolla handboll.
Nu sitter jag hemma och kollar det sista på handbollen innan det är dags att duscha och sova, ska gå till sängs senare än 9-10 idag, eller jag lägger mig vid tio pratar lite telefon sen somnar. om jag orkar hålla mig vaken så länge.

Imorn väntar praktik 9-13 och jobb 14-18 ÖÖÖÖÖRK! Men vad gör man inte för pengar.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Vill du att jag ska ringa dig på jobbet så du inte får för tråkigt ?

2009-01-22 @ 08:14:37
Postat av: Dumbom

du är dum....

2009-01-22 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0