tisdag

hade glömt ställa klocka imorse, så låg i en sånhär vaken men ändå inte känsla imorse och vänta på att klockan skulle ringa. men den ringde ju aldrig. TACK till Holland som smsa mig tio i åtta och fråga om jag var vaken, annars hade jag kommit försent idag.
Lika kul idag också träffade Saga där nere också tihi.
Efter skolan gick jag hem, sen åkte jag ner till saga, som hade somnat som jag väckte och då vart de hus i helvette.
sen hem till Melvin sjukling, han va söt och vart sur när jag åkte. Hann inte stanna så länge för skulle hämta Martina vid station, stackarn missade ett tåg i örebro och kom hem en timme senare än hon skulle.

Nu ska jag snart duscha sen lägger jag mig nog runt nio idag hoppas jag !


Kommentarer
Postat av: cissilalia

jaa jag va me i vikariepoolen när jag bodde i linde så jag har väl avverkat några dagisar där å praoat på ladan här en gång för lääänge sen..hihi jaa jag gillart grymt..

2009-01-13 @ 20:09:13
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: malin melin

hi hi linn. jag hälsade på din pappa igår på hans jobb ;);););)



fast.. de var väl inte så spännande kanske. jag skulle bara dit och prata om jobb :D

2009-01-14 @ 16:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0