Är supernöjd med helgen

Gårdagskvällen började med grillning med lafamilja, var mysigt och roligt. Som alltid.
Runt halv 8 -8 tiden drog jag mig iväg till Martina, satt där en stund och sen åkte vi upp till mårtenstorp där vi spenderade hela kvällen natten och dagen idag. Var riktigt lyckad kväll, satt 6 personer igår och snackade och drack och skrattade en massa. Vid tvåtiden fick alla för sig att dom skulle ner till Sunshine på efterfest, men man visste ju hur det skulle sluta, att gå upp till torpet. Jag och Tommy sa ifrån och stannade kvar däruppe istället, vi pratade med Thyffsi i högtalartelefon i någon timme innan vi somnade och sedan vaknade av en väldigt full och överglad Mike.

Somnade väl igen runt 7-tiden imorse och vaknade av att pappa ringde och väckte mig fem över halv elva, jahopp. Då vare ju kört, kunde inte sova mer. Så jag smög in till huset från lagret och tvättade ansiktet och väntade på att Gabbie skulle vakna, så gjorde hon de sen vaknade allihoppa, förutom Mike då som sov fram till tre tiden.
Dagen spenderade vi framför tvspel, hur kul som helst hade vi. haha!

Kom hem från torpet vid femtiden tror jag, då blev det dusch sen knallade jag över till grannen och kollade på film.
Nu kan jag lova er att jag är trött och ska sova, ORKAR INTE JOBBA! bara tre veckor kvar...


Blir bara en bild nu, fler får ni se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0