bara 3 veckor och fyra dagar kvar

Skönt att man kan räkna ner ibland. Tänkte börja på en ny karta minipiller idag, bara för att ha stenkoll på dessa fyra veckor. Men såklart så vart de jätte stressigt imorse, men hann både till Tom och Fanny i tid, och till jobbet såklart.

Gick rätt snabbt att jobba idag, skulle ha bytt fikarum. men vi blir kvar på ettan, men tvåan dissar oss. Eller nej VI dissar dom haha.

Efter jobbet somnade jag såklart, typiskt. Men sov jätte dåligt inatt, så det var jag värd. Åkte ner till syster vid sju tiden och var där en och en halv timme typ. Hade myspys med Ida och sen hämtade jag in lilla Saga och duschade henne och så mös vi alla tre framför tvn, ska vara barnvakt åt dom någon gång snart, en kväll! Hoppas det går bra.


Sötnosarna i kyrkan på Lucys skolavslutning!

Kommentarer
Postat av: cissilalia

tack för din kommentar den betyder mycket=D och nu vet jag ungefär vart du bor iaf=D hoppas vi kan ta en promm någon kväll här i veckan om du vill.

2009-07-13 @ 21:35:27
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0