Båt på sjön

Igår fick vi sluta två från jobbet, skönt och välbehövt! Kom hem sov i två timmar och sen var jag hos brorsan och hjälpte annsofie med saga ida och melvin. När jag kom hem gjorde jag mig iordning och drog upp till ansans med Martina. Blev en rolig kväll, skrattat som aldrig förr. Och stackars lilla mattias som vart lite rädd för mig och märta.

Kom hem vid halv två kanske, då käkade jag mjölk och flingor. Sen ringde Martina och väckte mig 20 över nio, då var det bara att gå upp käka mjölk och flingor göra sig iordning och åka till Mårtenstorp. Fick en trevlig överraskning och såg att Gabbie var där. vi satt och snacka ett tag drog och kolla på micke och tommy när dom spelade tennis innan vi begav oss ner mot sjön. Åkte en massa massa båt och det var hul kul som helst, jag fick köra. Men bara lite, för det var läskigt!
Sen solade vi lite innan vi gick upp till Olga och bebis Izabella, hur söt som helst är hon, och stor har hon blivit. Jag höll i henne idag, hon är såååå liten om man jämför med Ida!

Sen gick vi ner till Lådan, och därifrån fick vi skjuts av Rickard hem.
Nu har jag duschat och ska snart börja med Salladen. Klockan fem kommer familjen hit och vi ska grilla.

Och det blir nog inte parken idag, som jag har taggat till heeeela helgen. Är lite småtrött på kopparbergare och har ingen lust att träffa folk, så det kanske blir upp till mårtenstorp.


Kommentarer
Postat av: cissilalia

kopparbergare har en tendens att tro att man måste supa sej full för att ha kul visst kan man dricka men man behöver ju inte vara full föra att umgås med folk JÄMT ^^ man kan faktiskt göra andra saker åxå.

2009-07-19 @ 20:42:31
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0