Blir Örebro i tre och ett halvt år till

Jahopp, kollade nyss på studera.nu. Vart reservi göteborg, reserv 227. Ingen idé att hoppas där alltså. så jag svarade ja till örebro där jag kom in. Så det blir till att kolla efter större lägenheter i Örebro, och höra om jag kan hyra ut min i andra hand. Eller något liknande.

Jobbet gick ganska segt idag. Sågt ljust ut imorse när vi hade fått saker att göra för att klara oss hela dagen. MEN, luften och vattnet slutade fungera. Så det gick inte att göra det vi skulle göra tyvärr. Så vi har suttit och skrapat massa lim idag. Och så har jag och Tom gått med i Facket, hur vuxet är inte det? Jag har fått mycket vuxenpoäng idag, intagen till universitet och gått med i facket, inte dåligt.

När vi höll på och jobbade och det inte var så lång tid kvar ropar denise att hon ser en groda. Jag är där på en sekund och vill se och försöka fånga grodan eller Grodi som jag döpte honom till. Han stutsade runt och ville absolut inte komma i närheten av mig. Runt om maskinen går det en kanal med vatten och skräp som går direkt till reningen där allt görs rent (ja, och jag lyckades tappa ner mina nycklar i kanalen på förmiddagen, tur att dom hade lite ljus på sig så man såg den), men det finns även en kanal precis under där vi hållit på och arbetat idag, samma kanal vatten och ner till den kanalen under oss var det som ett lock precis som ner till ett sånt där som vatten åker ner i ute på gatan. Esch fattar ni? ett lock med hål i iaf, ganska stora hål. I ALLA FALL Grodi hoppade runt och runt, jag trodde jag äntligen skulle få tag i honom och lägga ner i hinken då hoppar han två hopp, och på de andra hoppet hoppar han rakt ner i kanalen. Jaha, ne de gick inte att rädda honom. Stackar lilla grodi. Hoppas ni förstod hur jag menade, känner mig väldigt dålig på att förklara just nu.

Jaja, nu ska jag sluta tjata

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va roligt att du blir kvar i närheten.. ;)



KRam

2009-07-09 @ 16:33:59
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja precis.. ;)

Men de skulle ju varit kul (för din del och ett äventyr) att plugga lite längre bort. När början skolan igen då?

2009-07-09 @ 17:16:20
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad blev det i Örebro? :) Jag kom också in i Örebro :) hihi

2009-07-09 @ 19:27:01
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattiiiiiss superlinn!!!! PUSS

malin melin

2009-07-09 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0