dålig dag eller bra dag?

Min dag har varit både och, dålig och bra. Hur kommer det sig nu då? Jag har ingen aning.
Var på bra humör imorse, även om jag sov hur dåligt som helst inatt. Men lagom till lunch skiftade humöret ner tusen km. Vart bra efter 1½ timme, men de höll kanske 30 minuter, sen klämde jag mig mellan två järn/plåt saker, klämde pekfingret, hela handen började skaka kunde inte röra fingret och när jag kom till toa började jag gråta. haha, usch! Men nu känns det bättre är bara riktigt öm, men det blir förhoppningsvis ingen blånagel, om jag har turen på min sida.

Nu har jag väl suttit hemma en stund, blir alltid gladare av idol, eftersom jag inte kollat något annat år än 2008 är det ju perfekt att de går repris på tidigare åren när jag kommer hem, och efter de börjar beverly hills, hur perfekt som helst.

Idag ska det spelas innebandy, hoppas alla har lika dålig kondis som jag. För jag känner att jag väger bly just nu.
Flipsyde strömmar ur högtalarna och jag försöker få upp humöret igen, det ska nog bli bättre. Måste nästan bli det efter träningen, för efterträningskänslan är den bästa som finns nästan.


Gammal bild sen jag och Mikaela var på skum party, varför plattade jag ens håret den kvällen?
Bilden är från 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0